27. april 2012

Plantebord...

Jeg er i full sving med pynting og fixing på terrassen.
Gleder meg til å få litt mer blomster og grønt rundt omkring.
I det siste har jeg vært på jakt etter et plantebord.
Det finnes så mange å velge mellom og 
ingen er spesielt dyre heller.
Det skal ikke være å stort, men vil gjerne ha litt 
lagringsplass i tillegg.
 
Disse er de jeg har kikket litt på;

Fra Jula

Fra Bohus

Fra Biltema

Fra Planteskolen

Og dette er et alternativ fra Ikea


Det skal være hvitt, så både det fra Jula og Biltema må males.
Hvilken er din favoritt?
Eller kanskje du har et tips om et annet fint ett :)
 
Husker dere den store hyllen jeg kjøpte på siste loppisbesøk?
Den skal bli hvit og fin i morgen og skal henge over plantebordet.
Gleder meg til å svinge malekosten :)
 
Jeg har storkosa meg i dag.
Har alle mine 4 barn under samme tak på en fredag.
DET var lenge siden det.
Her er det ordentlig fredagsmys med film, potetgull og godis.
 
Ønsker deg ei koselig helg.


Klem Milla