18. april 2012

1 års dag...

Frøken Milla`s blogg har fyllt 1 år!
 
 
Den 14. april var det ett år siden først innlegg.
Tiden har gått utrolig fort og over 4000 flotte 
mennesker har vært innom.
Telleren tikker sakte men sikkert oppover, så jeg velger
å tro at noen liker det jeg skriver om og viser frem.
Hele dette året har jeg vært hjemme med Lilleprinsen.
Vi har kosa oss masse og det er en tid jeg vil se tilbake på 
med glede og takknemlighet.
Forhåpentligvis får vi barnehageplass fra august og 
da er det rett tilbake på jobb.
Jeg er utsultet på voksenkontakt, diskusjoner, samtaler
og utfordringer.

Litt av tanken bak denne bloggen var min egen plass for
kreasjon og interesser.
Desverre har det gått tregt med kreasjonene og nå er det 
lenge siden jeg har lagt ut noe DIY.
Jeg har hundrevis av idèer som vil ut, men tiden 
og plassen har ikke rukket til.
Hørt uttrykket "ting tar tid...?"
Jeg har heller ikke plass til mer her hjemme.
Å det irriterer og plager meg noe helt forferdelig.
Tenker på større hus hver dag og nå må noe gjøres.
Ønsker meg et stort hus som bare har trevegger!!
For murvegger er nemlig noe av det værste som finns...
Men, men.. inntil det blir noe større får jeg nøye meg
med det vi har. Kanskje ikke så værst?  :)
 
Jeg har en bod som trenger en skikkelig make-over.
Tanken er at det skal være en bod/arbeidsrom.
Men nå er det bare kaos og man kommer knapt inn.
Heldigvis har moren min sagt seg villig til å hjelpe meg.
Da blir det ordning vettu :) 
Så dette blir mitt nye prosjekt fremover og det gleder jeg meg til.
 
Jeg lover at det blir flere innlegg om 
oppussing, fixing og kreasjon.
Smør deg bare med l i t t tålmodighet...
 
Her er et tilbakeblikk fra året som har gått :)




























Takk for at du stakk innom og håper du kommer tilbake :)
 
Ha en spennende dag!

Klem Milla