16. april 2012

Alv...





"Alvene symboliserer drømmer,
håp og troen på å gjøre det umulige mulig.
Hun er glad, nobel og mestrer avansert håndtverk.
Alvene er naturens engler, smarte og sterke hjelpere for menneskeheten og jorden."



Det er ikke så mye å si om dette serviset...
Det er rett og slett bare vakkert.
Og jeg vil ha det! Eller, jeg ØNSKER meg det!
Ønsker meg så inderlig vasen, koppene og serveringsfatet.
Men sier jo ikke nei takk hvis noen skulle være så snill 
og komme med fløtemuggen og sukkerskålen heller :)
Det er Wik & Walsøe som produserer denne serien.
 
Les mer her: www.wik-walsoe.no

Når lysekronen er kommet i hus, noe som forhåpentlig blir snart,
(jaaa, jeg har nemlig funnet en som er perfekt...)
er det dette som kommer øverst på ønskelisten.
Perfekt å ønske seg i bursdag- og julegave.
Kanskje av en veldig snill mann...? :)


Ha en strålende mandag! :)
( Og her i huset boikotter vi dagens nyhetsendinger
ved å la tv`n være av..... !) 


Klem Milla