17. april 2012

Duften av hvit lilje...

Det siste jeg gjorde før vi dro på påskeferie, 
var å sende inn en bestilling til Partylite.
Nå har sommerduftene kommet og det er på tide å 
få inn litt frisk duft i heimen.
Så i går hentet jeg en stor pakke på posten.
Jeg blir alltid litt vill når disse pakkene kommer og graver 
som en gal i all isoporen på jakt etter godsakene!
Det var som en forundringspakke for jeg husket 
ikke akkurat hva jeg bestilte...
I pakken lå det masse lys med nye herlige dufter, 
både til meg og noen venninner :)
 


 Scent Plus Melts er duft for å legge i en duftelampe.
Den smelter og blir flytende, men stivner igjen når du blåser ut telyset.
Denne raringen fjerner alt av vond lukt!
Røyklukt, matlukt, skitlukt, fjøslukt....
Jeg tenner den så og si hver dag og hvertfall når jeg lager middag.
Spesielt når vi har fisk.
Så når vi er ferdig med å spise og har ryddet, dufter det bare godt og friskt og ikke fisk eller annen mat :)
Genial!
 

Dette er votivlys. 
Disse smelter også og blir helt flytende.
Men så fort du blåser ut lyset, stivner det igjen.
Veldig dekorativt og fint når du har lyset i en glassholder :)
 

Blokklyset er et Glolite lys.
Hele lyset lyser og ser helt magisk ut i 
dempet belysning.
Det dufter av hvite snøbær :)

 
De finnes i fargene hvit, lys rosa, lys grønn, orange
og elfenben.
3 forskjellige størrelser og hver farge har sin egen duft :)
 
Min favoritt-duft er hvit lilje.
Den dufter aldeles nyyyydelig og jeg sitter og snuser inn duften 
mens jeg sitter her og skriver.
Rundt meg er det isopor biter overalt!
Lilleprinsen gikk bærserk i pappesken etter at jeg hadde tatt ut alle varene. Stor stas å få kaste disse rundt omkring :)
Nå sover han ute i vognen sin og jeg må gå å finne kosten og støvsugeren!
 
Ha en duftende dag! :)

Klem Milla