19. april 2012

Neglefin...

Lange, velstelte og nylakkede negler er flott.
Flott å se på og flott å ha.
Man føler seg pyntet og fin når neglene ser bra ut.
Det synes hvertfall jeg.
Min kjære søster har dilla på negler. 
Løsnegler som jeg kaller dem.
Hun fixer og lakker og styrer værre enn værst 
med disse neglene sine. 
Nå har hun bestilt seg et slikt komlett neglfixe-sett med
akryler, gele, glitter, lampe og mye mer jeg ikke 
vet navnet på.
Det er flere år siden jeg hadde løsnegler.
Det tok veldig mye tid og en dag ble jeg 
så lei at jeg tenkte aldri mer...
Siden da har jeg hatt mine egne negler, i passende lengde,
med eller uten lakk.
Men i går var det min tur til å være prøvekanin.
Hun hadde kjøpt nye produkter som skulle prøves ut.
Det startet ganske bra til hun hadde hatt på akrylen med glitter...
Den tørket ikke som den skulle og lå som en
tykk masse på neglen.
Etter ei laaang stund, hadde tørket sånn någenlunde
slik at hun kunne ha på gele.
Inn med hånden i uv-lampen, 2 min og så neste.
Fikk rosa pynt på ringfinger og tommelfinger.
Jeg var kjempefornøyd :)
Så et lag med toppcoat og 
Voilà!
Lange fine lekkre negler!
Så lenge det varte......
Da jeg sto opp i morges lå toppcoaten og 
geleen oppkrøllet på flere negler!
De andre var helt myke...
Hahahaha :))
Det var bare å begynne å ta av alt.
Fine neglene som tok 3 timer å ordne :(
Men å ta av er ikke det enkleste.
I hele dag har jeg prøvd å få av all akryl og gele.
Da kom jeg på hvorfor jeg sluttet med dette og i mitt stille sinn
sa jeg "aldri mer!"
Kom i mål tilslutt, men mine relativt fine negler
ser helt forferdelige ut.
Jaja... Søsteren min derimot har hatt latterkrampe 
av synet av de oppkrøllete neglene. 
Men heretter får noen andre være prøvekanin.... :)



Ha en super dag!

Klem Milla