10. april 2012

Det lå en skatt...

... i postkassen når jeg kom hjem fra påskeferie :)


Kjente vårfølelesen krible og lengter, lengter, lengter
til det blir ordentlig vår...
Her er det strålende sol, men masse snø.
Ikke helt hva jeg vil ha..
 
Disse to stakkarslige ble gjenglemt hjemme
da vi andre dro på påskeferie.
De har stått og gjort seg vakker til ingen nytte.
Heldigvis ble de litt pigge når de fikk en skvett vann
og får stå litt til.




Den er så vakker i sin ville vekst og jeg bare elsker den :)
 
Litt shopping ble det jo selvfølgelig i påsken også...
Ikke drar vel jeg til Järpen uten å finne noe å ta med hjem!!
 

Syntes denne var lekker og kan brukes til så mye.
Nå fungerer den som appelsin-klokke :)

Som jeg har fortalt tidligere, er det en butikk i Järpen som heter 
Re-store.
Jeg snakket med hun som eier den og jeg får komme
og ta bilder av alt det fine hun har :))
I påsken utvidet hun butikken så nå har hun bedre plass.
Gleder meg som bare det og håper jeg får tid til det snart.
 
Ha en fin dag!

Klem Milla