15. april 2012

Konfirmasjonsforberedelser

... Så er det snart tid for konfirmasjon.
Min kjære storeprins skal konfirmere seg
borgerlig 5. mai.
Gleder meg som bare det :)
Jeg har leid et perfekt lokale og jeg er i full sving med å
dekorere og pynte.
Vell og merke inne i mitt hode...
Fargene skal gå i sort, blå og sølv.
Det meste av bordpynten er ordnet, men må kjøpe
lys og servietter.
Finner liksom ikke den "rette" blå fargen.
Vi blir 40 stk til bords og etter
ønske fra konfirmanten blir det Sodd til mat.
Enkelt og greit.
Funderer på å bestille en spesiallaget kake, men har ikke helt
bestemt meg for motiv eller tema.
Kanskje en kake formet som et snowboard?
Eller et skateboard?
 
Huff å huff, helt forferdelig at tiden går så fort.
Nå er han ingen smågutt lenger.
Synes ikke det er lenge siden vi feiret 1 års dag...
Han er verdens snilleste
og en fornuftig gutt. Flink på skolen og ikke`no tull :)
 
Tale, tale, tale...
Har småskrevet på den en stund, men hver gang får jeg gråten i
halsen og må legge den bort :(
Vanskelig, vanskelig, vanskelig...
 
Det blir sikkert mer om dette når det begynner å nærme seg.
Konfirmasjon er gøy! :)
 
Ellers er det strålende sol her i dag og det har vært en kjempe fin helg.
Var ute og spiste sushi på lørdag med gode venner.
Og det ble noen gode drinker etterpå :)


Klem Milla