30. april 2012

Flott helg...

... Vi har hatt et fantastisk vær her i helga.
Strålende sol og 15 grader. 
Det gjør godt i en skrott som har hatt en laaaang vinter!
Jeg har hatt alle ungene under samme tak hele halgen.
Ikke værst bare det :)
Vi har kosa oss med god mat og drikke,
Hatt besøk av venner med og uten barn, drukket masse kaffe
og VÆRT UTE.
På søndag dro vi på en plass som heter Midtsandtangen.
Der har kommunen laget en slags park.
Lang sandstrand, grillplasser, scene, kafe (som desverre var stengt!),
Sykkel/skateboard-område og mye mer.
Masse folk som var der og kosa seg i sola.
Så fant lilleprinsen ut at han ville bade...
Og før jeg visste ordet av det sprang han ut i
sjøen og la seg ned og plasket i vannet!!
Våt fra topp til tå og storfornøyd :)
Det ble årets første tådupp og vassing for storeprinsene.
Vi tegnet og skrev i sanden og hoppet paradis.
 









Da vi kom hjem ble det grillmat til middag.
Årets første ordentlige grillings! :)
Så avsluttet jeg og Herr K en perfekt helg
med en skikkelig grøsserfilm :/
Slike helger og vær vil jeg ha mer av.
Har fått en ordentlig vitamininsprøytning og energien bobbler.
En perfekt helg jeg vil leve lenge på.
 
Håper du hadde ei fin helg du også
og takk for at DU stakk innom :)

Klem Milla