23. april 2012

Loppis & Hyttetur...

Da fredagen kom, var det et underlig leven her hjemme.
Pakking, stress og styr.
Da døra slo igjen etter alle, ble det såå stille..
Å GODT.. :)
Herr K dro på hytta og hadde sesongens siste 
scootertur med kompisgjengen.
Prinsessa dro på fylkesmøte med elevrådet hele helgen.
Størsteprinsen og Mellomsteprinsen 
skulle være travelt opptatt med kompiser, overnatting, kino 
og mye mer :)
Så da ble jeg og Lilleprinsen hjemme alene.
Det passet oss egentlig helt perfekt!
 

Kosa oss med Knertenpotetgull på kvelden, 
hadde hele sofaen og fjernkontrollen for oss selv.


Sto opp tidlig på lørdagmorgen. 
Spiste frokost og drakk te.
Deretter bar det på loppis!
Åååhh, lykke :)
Som jeg hadde gledet meg. 
Endelig er loppisene i gang igjen!
 

Å det ble noen funn skal jeg si deg;
Ei stor tallerken hylle (skal males hvit)
Ei hylle (skal males hvit)
En magasinholder i teak (skal males hvit)
Ei lampe
Gamle askebeger i glass
Ei lykt
En vase
To skåler
En leke bjørn i plast
Ett fat

Og alt dette til den nette sum av 75,-
Hoho!
Gleder meg allerede til neste gang.


Så bar turen til Viggja og mammas kjære hytte.
Det er alltid så godt å komme dit. 
Barndomsminnene strømmer på
og man blir varm om hjerte.
Det var min mormor og morfars hytte når jeg var liten, 
så der har jeg tilbringt alle sommerene siden jeg ble født.


Skal tro det var stas for Lilleprinsen å få være i fjæra.
Aller helst ville han springe ut i sjøen!
Vi plukket skjell, steiner og studerte tanglus.


Kikket og smakte på tang og kastet stein i sjøen.
Plasket i vannet og spiste sand :)



Alltid godt å komme på hytta.
Får servert god mat og godteri.
Legge seg sliten, men fornøyd etter en lang 
dag med sjøluft og aktiviter.
 
I <3 Viggja!
 
Men når søndagen kom var det godt når alle kom hjem.
Søndagsmys i sofaen og prating om hva 
alle hadde gjort og opplevd.
Vi trenger dager der vi kan gjøre ting hver for oss.
Det blir så godt etterpå :)
 
Ønsker deg en strålende mandag
og 
legg gjerne igjen en kommentar!


Klem Milla