8. mars 2012

Vårfølelse og snart påske.....

Det kribler i kroppen hver morgen når jeg står opp!
Det er fordi sola skinner og det er varmegrader ute :)
Klarer nesten ikke å vente til det blir ordentlig vår og vinterklærne endelig kan legges bort.
Sommerens ferietur er bestilt og i år går turen til Bulgaria.
Ingen av oss har vært der så det blir spennende.
Vi ville være helt sikre på at vi får sol og varme, samt at det skal være en bra familieplass. 
Blir litt uvant med en så spikret ferietur.... Vi er backpackere av 1. rang og har kun flybillett når vi reiser noen plass.
Men... en gang må bli den første :)
 
Lilleprinsen har fått seg Batmankloggs!
 
 
Så det var stor stas når han fikk ha de på og løpe rundt ute på terrassen for første gang. 
Nå er jo snøen borte så vi kan ta i bruk terrassen som lekeplass også. 
Lykke :)
 
 
Men  før jeg roper høyt etter vår, kommer PÅSKA. Jippi!
Det er min aller beste høytid.
Da drar vi på hytta og nyter late dager på fjellet med skiturer, scooterturer, påskeeggjakt, grilling og mye, mye mer.
 
Jeg klarte ikke å dy meg da jeg var på handel forrige dagen.
Så dette ble med hjem...
 

 
En liten påskehare, et hjerte med gule bær og egg.
Gleder meg til eggene skal henges opp i fine bjørkekvister.
Alt ble kjøpt hos Kid.
 
Nå var mammatiden over for i dag. 
Lilleprinsen vræler i vognen ute på terrassen.
 
Ha en strålende dag! 

Klem Milla