7. mars 2012

Jeg trenger HJELP.......

Å det fort!!
I en lengre tid har veggen over sofaen vært helt tom...
Problemet er at jeg vet ikke hva jeg skal ha der.
Tanken var å henge opp et stort hvitt speil og en liten hylle.
Men da sa mannen i huset blankt NEI!
Det er det værste du kan henge opp sa han. 
Det totalt ødelegger akustikken i rommet og lyden fra stereoen blir helt feil.......
Forbaska stereo sa jeg!
Det er faktisk ikke så ofte han blander seg i mine prosjekter, så denne gangen må jeg nok høre etter...


Så hva gjør jeg nå?
Jeg trenger hjelp, tips og råd. Fort.
Hva har du hengende over sofaen din?
 
Har lett etter ei hvit hylle i lengre tid også, men finner ingen som er "spesiell" nok eller stor nok.

Det værste er nok at det er betongvegg. Det gjør alt så mye vanskeligere med tanke på opphengning. 
Men jeg stoler på at dere har noen tips og triks :)

Og en ting til; putetips!
Putene i sofaen på bilde er noe isteden for... Sliter virkelig med å finne riktig fine og gode puter. Huff, så tragisk det ser ut.... :(
 
Nå er jeg såå klar for vår og at alt rosa/lilla skal bli byttet ut med grønt. Sval grønn om det er noe som heter det

Alt mottas med stor TAKK!
Takk for at akkurat DU kom innom og ha en fortsatt fin dag.

Klem Milla