21. mars 2012

Kunsten å kose seg...

... På en helt vanlig tirsdag.
 
 
Hver tirsdag er det skravlekveld.
Da møtes jeg og venninnen min og skravler og koser oss
og ser selvfølgelig "Frustrerte Fruer"
Dette har vi gjort hver tirsdag i over 4 år!
De få tirsdagene vi ikke har kunnet møtes er helt rare.
Merker at noe er "feil"....
I går var det igjen duket for en dose skravel.
Denne kvelden hjemme hos meg.
Å selvfølgelig må vi jo spise noe godt....
Hadde i grunnen tenkt å lage kaken Kärleksmums, men
da jeg kom på butikken ble jeg blendet av alle godsakene 
som befann seg blandt frukten.
 


Så i går drømte vi oss frem til en varm sommerdag, summing av fluer, fuglekvitter og en sjø som glittrer.
 
Bordet ble duket med 
jordbær, blåbær, bringebær,
melon, sjokolade, små cookies, 
vanilje kesam og vanilje is!!
Kjenner du munnen begynner å renne?
Det gjorde det på oss og i et øyeblikk var vi i 7. himmel :))
 


Det skal ikke mere til. 
Og enkelte kvelder holder det bare med en kopp kaffe.
For i bunn og grunn er det vennskapet som teller.
Et vennskap jeg ikke kunnet være foruten....
 
Kari Anne, takk for at du finnes.
Jeg er så utrolig glad for at jeg har deg.
Takk for at du lytter når jeg har noe på hjertet og
er ærlig når jeg ber om råd.
En hverdag uten deg hadde blitt trist og grå.
Glad i deg.
 
Ønsker alle som stakk innom en fin dag :)


Klem Milla