16. mars 2012

Frihelg...

... På denne heldige frøkna :)
Fri fra barn, mann og hund.
HERLIG!
Sitter på terrassen og nyter et glass deilig hvitt.
 
 
Italiensk drøm på flaske...
Som er en smule Voss-inspirert.
Finnes også som rødvin og musserende :)
 
Skal kose meg nesten skvett ihjel i helga og det første som står
på tapeten er dette:
 
 
To av mine favoritt blader fra Sverige.
De har ligget og ventet på meg siden forrige helg...
 
I kveld blir det Sushi-aften 
med søsteren min og en venninne.
 
 
Og kanskje en Mojito eller to etterpå...?
 
Kan det bli bedre??
 
"Å ja da" sier frøkna her!
For i morgen blir det bytur og shopping.
Og kanskje årets første ute-pils :)
 
 
Men høydepunktet kommer i morgen kveld...
Da er det VINKVELD med barseldamene!!
HURRA!
Det gledes stort og lattermusklene skal få kjørt seg :))
Det blir kurvfest, så det er vel fare for at 
man spiser seg fordervet også... :/
Jeg rett og slett digger damene mine!!
 
Som dere sikkert har sett, har jeg til høyre for blogginnleggene
laget et bilde av det som står øverst på ønskelisten.
De hjortehodene har jeg lett lenge etter og 
endelig ligger de på posten :)
De skal hentes i morgen.
 
 
Snakk om bra helg!!
 
Ønsker deg en kjempe herlig helg og
takk for at du stakk innom.
 
Tuddelu!
(Vi sees kanskje på mandag... 
Men det spørs om formen til frøkna er en smule redusert....)

Klem Milla