12. mars 2012

Lykken er et bilde......

..... Som dere vet har jeg i en lengere tid lett etter noe 
å ha over sofaen.
Jeg har tråla rundt i alle mulige butikker, lest blogger, blader og spurt uttallige personer om råd og tips.
Jeg er en smule kresen, derfor har veggen vært tom en stund.
Utrolig trist, men slik blir det når man har en dum 
betongvegg...
Derfor ble det lykke når jeg plutselig kom på et vakkert bilde jeg har sett i favorittbutikken min.
Jeg har kikket på det hver gang jeg har vært der og spør meg ikke hvorfor jeg ikke har sett for meg det over sofaen...
 
Jeg er en venter... Når jeg ser noe fint jeg har lyst på, tenker jeg alltid at jeg må vente... Vente på hva da???
Og når jeg kommer hjem angrer jeg og klarer ikke tenke på noe annet. Så da må jeg dra tilbake neste dag for å kjøpe den fine tingen... Utrolig teit!!
Prøver å endre meg på akkurat det der :))

Med Lilleprinsen på slep, ble det rally fra hytta og ned til Järpen
og inn til Hus&Hem.
På tur ned satt jeg med nervøse rykninger...
Hva om de hadde solgt det? Det hadde jo bare vært typisk!
Typisk min uflaks!
Men nei da.... Det hang der så fint og ventet på MEG :)
Lykken var stor da jeg bar det ut til bilen.
Endelig MITT :))
 
Men det ble en en ekstra bonus også!
Det var min dag i dag :)
Ei kreativ og flink dame har åpnet en butikk i Järpen
som heter Re-store.
Hun pusser opp og selger gamle møbler og gjenstander. 
Hun har så mange ideer og det er en fryd å gå inn der og bare suge til seg inspirasjon.
På en vegg der hang det ei søt lita hylle. 
Den hadde sikkert hatt en annen farge før, men nå var den hvit og fin.
Den måtte jeg bare ha og tenkte at den passer helt perfekt ved siden av bildet mitt.
Å prisen var 230,- svenske kroner!!!! Hihihi....
 
Nå tramper jeg rundt her og klarer nesten ikke å vente på at
K kommer hjem fra jobb med borrmaskin og en hjelpende hånd.
Det blir så bra!! :))
 
Å Bilder av resultatet kommer i morgen.
Ha en toppers dag!
 
Klem Milla