13. mars 2012

Det var en gang....

...... En stor, tom & stygg vegg....!
 
 
Nå er den pyntet med to av mine favoritt gjenstander og
jeg er kjempe fornøyd :)



 Bildet er enkelt, ikke for stort og ikke prangende.
Akkurat passe og helt perfekt!
 

 Fine hyllen som jeg betalte slikk og ingenting for :)
Er den ikke lekker?


Her er stuen min som den ser ut akkurat nå.
Som dere sikkert ser, er kvaliteten på bildene helt forferdelig.
Men jeg holder på å sparer til nytt kamera og er snart i mål.
Da skal dere får se på bilder da!! :)

Gjett om jeg gleder meg til helgen...
Jeg har nemelig FRIHELG!!
Å da mener jeg helt fri. Fri fra mann, barn, hund og husarbeid :))
Skal nyte hvert sekund og bare være Camilla.
DET er lenge siden det.
Lilleprinsen og Conis (hunden) skal være med K på hytta og
jeg får sove LEEENGE... :) Tralalaaa

På fredag blir det sushi aften med min kjære søster og på 
lørdag er det duket for nok en vinkveld med Barseldamene :)
Gjett om vi gleder oss!

Håper du har en fin dag og legg gjerne igjen en kommentar.
Da blir jeg jo så glad :)

Klem Milla