23. juni 2012

Solsiden...

* Strålende sol * Gode venner * 
* Deilig mat * Shopping *

Vi har vært på Solsiden i dag og kosa oss :)
Gjett om det var deilig å sitte i sola og skravle
og ha det bare topp.
Været var helt knall i dag og det var lenge siden 
det var så varmt.
Etterpå ruslet vi inntil byen og shoppet litt.

Herr K spiste toast Skagen.
Måtte bare ta bilde da den så og smakte helt nydelig!
Frøkna kjøpte seg nye sko.
Tøffe bling-bling sko fra Bianco 
Disse er så innmari gode å gå i.
Har et par høye sorte også.
På Kremmerhuset er det salg, så da ble en
liten skjærefjøl og
8 stk melanin kopper i friske farger med hjem.
Denne stakkaren fikk være med å pynte opp bilde.
Lilleprinsen klarer ikke å holde
fingrene unna blomstene mine... 

Da vi kom hjem spiste vi sushi... igjen...
Snakk om å være hekta!
Jeg er så overlykkelig over at Herr K endelig
liker det.
Har jobbet med det noen år for å si det slik.. :)
Ett glass hvitt til maten og ett til i
kveldssolen på terrassen.

Elsker lørdager, elsker sommer og elsker mannen min!

Å for å toppe det hele...
Da Lilleprinsen var puttet i seng begynte
Bridget Jones Dagbok på tv og jeg satte meg godt til
rette i sofaen med en stor skål smågodt på fanget!
I min ensomhet vell og merke.
Herr K måtte på jobb.

I morgen skal vi på søndagstur med noen venner.
Det gleder jeg meg til :)

Håper du har hatt en super lørdag også
og takk for at du tittet innom :)


Klem Milla