22. juni 2012

Fredagsmys...

I dag har jeg og Lilleprinsen kosa oss.
Shopping, is og en runde i lekebutikken.
Etter en smertefull kveld for Lilleprinsen i går,
trengte vi å kose oss litt, bare vi to.
Ørebetennelsen blusset opp  
og tromhinnen sprakk igjen :(
Penicilinkuren han gikk på i forrige uke var 
ikke sterk nok så nå er vi på runde to.

Da vi kom hjem lagde vi en herlig 
kyllingsalat til middag.


Jeg liker å ha masse godt i salaten.
I denne har jeg tatt i;

 Chili og koriander krydret kylling
Spinatblad
Crispsalat
Agurk
Purreløk
Melon
Smårettskinke
Pizzaost
Salt
Pepper
Olivenolje
Hvitvinsvinäger

Alt blir blandet sammen og serveres
med stekte baguetter, cherrytomater og 
hjemmelagede krutonger.
Lagde en tzatsikidressing også.
Vi er litt hekta på den... :)


Til dessert ble det druer og en sjokolademuffins.
Da tiden ikke strakk til for å bake selv, 
ble det kjøpa-muffins.
Godt det å!

Det var meningen vi skulle dra på hytta til moren min i helgen.
Men her ble det jobbing på alle sammen.
Både på mamma, Herr K og Prinsessa.
Storeprinsene har kompishelg og skal praktisere
lengevåken-sovelenge ettersom det endelig
ble sommerferie :)

Så jeg og Lilleprinsen er hjemme alene, men det 
trives vi med.
Fredagsmys på bare oss ;)

Och till alla mina svenska vänner;
Glad midsommar på er alla!
Ta en svingom runt stången för mig oxo :)




Klem Milla