29. juni 2012

Interiørlei...


... Er det mulig tenker du da?
Men JA, jeg er faktisk det!
Tja, ikke helt lei, men jeg kjenner det er så mye annet
jeg heller vil bruke tiden på.
Innleggene mine den siste tiden er 
kanskje et lite tegn på det.
Å så blir jeg jo nesten smårar av å lese om alt det nye og
flotte som ramler inn i alskens butikker og nettshopper...
Her i min lille, men dog sjarmerende bolig er det
så begrenset med hva jeg kan gjøre.
Og som nevnt tidligere har jeg noen forbaskede 
murvegger som ødelegger alt av ideer.
Men jeg vet jo at dette er bare noe som gjelder nå.
Det blir nytt og stort hus på meg også. Snart.
Til høsten kanskje..

Å alle disse interiørbladene vet å trykke 
på de rette knappene også.
De gjør det ikke det spøtt bedre for å si det rett ut.
Alt er så fint og flott, og når du leser i teksten 
på den perfekte boligen, 
har hun som eier den såklart en interiørbutikk!!
Jaaaada, typisk. 
Ikke rart at de får til hjemmet sitt så 
vakkert når de har et helt lager å plukke fra...
Jeg ønsker meg flere reportasjer i bladene om 
vanlige folk med normal inntekt, hus, mann, barn, hund.
Ikke har vel jeg råd til å valse inn i en butikk 
og komme ut med en lampe til 3000,- 
uten å ha spart ei stund.
Eller jo, men da går det utover familien og det blir jo litt feil.
SÅ viktig er ikke interiøret i hjemmet mitt.


Sånn...Pust...1-2-3...
Hoi sann! Det var dagens utblåsning!
Kjenner det 
straks ble litt lettere luft her :)

Nei, jeg vil ha flere blader som det 
svenske bladet Hus&Hem.
Der er det reportasjer om folk som
handler på Ikea og Jysk, 
men likevell har det feiende flott
i sine små og store sjarmerende boliger.
Dagens tips! 
Og du får det rett i postkassen om 
du abonnerer :)

Noe som er blitt meget nedprioritert 
de siste 2 årene er mote.
Tror jeg skal bruke litt tid på å sette 
meg inn i denne verdenen igjen.
Nå er graviditet og permisjon snart en saga 
blott og da må man friske seg opp litt. 
Bli Milla igjen, ikke bare Mamma.
Heldigvis begynner moten å helle min vei, 
det gjorde den ikke i vinter.
Dumpet borti bloggen til Fotballfrue for en stund siden.
Datteren sier at den er såååå 2011, men jeg liker den.
Synes den lille snertne jenta kommer med mye gode tips
om både klær, sko og mat.
Tror jeg skal følge den ei stund :)
Blir jo litt treningsinspirert også og det er noe jeg trenger!

Hva er ditt syn og meninger på interiør?
Er det galskap? Er vi smittet av et virus?

Tusen takk for at du tittet innom
og som jeg har sagt tidligere;
Legg gjerne igjen en kommentar!


Nå er det bare timer igjen til det blir helg
og vi drar på hytta.
Skal bli så koselig å treffe svigers igjen.
Det var lenge siden nå.

Ønsker deg ei herlig helg :)) 

Klem Milla