11. juni 2012

Guttebursdag...

I helgen var det duket for en ordentlig guttebursdag.
En forventningsfull prins hjalp til med forberedelsene til
6 kompiser skulle komme.
De skulle spise taco, masse godteri, potetgull og popcorn.
Spille poker og drikke kaffe!
Og de skulle være hjemme alene...
Fikk knipset noen bilder før vi dro og ba inderlig 
om at han kunne prøve å huske på å ta noen selv.
Det ble selvfølgelig glemt :)
De hadde det kjempe artig og prinsen var storfornøyd.




I mellomtiden dro vi på hytta til mamma.
En perfekt liten dagstur og Lilleprinsen 
fikk gomle is og lekt seg i fjæra.


Bursdagen skulle være ferdig kl seks, men da vi kom hjem
ville ingen dra hjem, så guttene ble her til kvart på ni!

Ellers har helgen vært kjempe koselig.
Sushi og et glass vin på kvelden sammen 
med min kjære.
Søndag ble en kose-ryddedag.
Jeg rensket klesskapet mitt og en hel svartsekk
ble lempet bort....!
Min filosofi er at ting som ikke har blitt brukt
på 6 mnd skal gies bort eller kastes.
Nå er det ryddig og i orden i alle skap og skuffer :)

I dag har jeg bedt til værgudene om 25 grader og strålende sol.
Det ser faktisk lovende ut med sol, men gradestokken
står fortsatt på 11 grader... :/

Ønsker deg en strålende dag og ei fin uke!

Klem Milla