7. juni 2012

Den flotteste vognen...

Det er med tungt hjerte jeg nå har bestemt meg for
å selge vognen til lilleprinsen.
Jeg er så fornøyd og den er så innmari flott, men
den er for stor og fin til å ha i barnehagen.
Det er en Emmaljunga Mondial Duo Combi,
Creme Leatherette.
Jeg hylte av glede den dagen jeg kjøpte den og 
bedre vogn skal man lete lenge etter.
Enkel å rengjøre, lett å trille og justeringen av 
styret er en drøm.
Nå høres dette ut som værste salgsannonsen, 
det er det ikke, men jeg får ikke sagt mange nok 
ganger hvor fornøyd jeg er over denne vognen.
Verd hver ei krone enten du kjøper ny eller brukt.
Har lagt ut annonse på finn.no og håper den blir
solgt ganske raskt.
Når jeg nå har bestemt meg, må den bort snarest 
slik at jeg slipper å se den... :/






Stas å få ligge litt i babybagen før den blir borte. 



Her er den nye vognen som han skal få.
Emmaljunga det også, men betydelig mindre :)


Ønsk meg lykke til så ønsker jeg deg en fin dag :)

Klem Milla