2. juni 2012

Min plass i solen...




Om solen bare kan komme og bli VÆRENDE en stund.
Nå vil jeg virkelig ha sol, varme og sommer!
Ikke alle årstidene på en og samme time...
Flere ganger om dagen!
Nå må da dette været ta å bestemme seg!
Vi har hatt sol, regn, sludd, hagl og vind i flere dager.
Minner mer om tidlig aprilvær enn deilig junivær.
Nå har jeg ikke for vane å klage på været,
men nå kjenner jeg at jeg er blitt værsyk.
Å med pinsen friskt i minnet vil jeg ha mer.
Mye mer...
Synes vi fortjener det nå.

Her bakes det for fullt til bursdagsfeiring i morgen.
Huset skal fylles med familie og venner,
latter og skravling.
Gleder meg :)

Men i kveld skal jeg og Herr K ute og spise sushi og drikke vin.
Til ære for min kjære som hadde bursdag på torsdag :)

Ha en trivelig lørdag!

Klem Milla