14. august 2012

Arbeidshelg på hytta...




Det som skulle være ei avslappende helg, 
ble heller ei skikkelig arbeidshelg.
Frøkna har nemlig kjøpt en ny paviljong.
Den er 3x3 meter og jeg trodde den skulle passe perfekt...
DET gjorde den altså ikke!
Terrassen var 15 cm for smal... :/
Så da var det bare å brette opp armene og begynne å jobbe.
Svigerfar tryllet frem gravemaskin og traktor og
på under en halvtime var steinskrenten borte!
Terrassen kan breddes og jeg har også fått min etterlengtede
hylle i skrenten for busker og blomster :))
 Neste helg skal terrassen gjøres ferdig, oljes og 
paviljongen kan settes opp.
I mellomtiden surfer jeg nettet rundt etter
en herlig rottingsofa og et bord.
Har du noen tips om hvor jeg kan få tak i en hjørnesofa,
er det bare å rope ut :)

Ønsker deg en strålende dag!



Klem Milla