17. august 2012

Inspirasjon...

Når inspirasjonen min har vært fraværende ei
god stund, er det greit 
å få besøk av ei søster som kommer med nye ideer!
Jeg har sett meg blind på all pynt og møbler.
Alt havner nesten på samme plass igjen
når jeg prøver å flytte om.
I går samlet vi all pynt, blomster og planter
på spisebordet og hun fikk frie tøyler.
Noen småmøbler fikk ny plass og jeg kjente 
at inspirasjonen kom sigende tilbake.
Jeg ble kjempe fornøyd.
Jeg våknet i morges og ville gjøre mer :))
Hurra!






I dag reiser vi på hytta og jeg skal ta med meg
inspirasjonen og ett lass med pynt, duker og bilder.
Hytta trenger sårt en oppfriskning og nye farger.
Senere i høst skal jeg dit ei helg alene og da
skal malekosten virkelig få svingt seg!
Stue, bad og soverom skal få seg en ny look! :))

Ønsker deg ei kjempefin helg 
og 
takk for titten!

Klem Milla