18. juni 2012

Hyttekos...

... Gjett om det var deilig å komme på hytta?!
Jeg har ikke vært der siden påske 
så det var faktisk på tide...
Vi kjørte opp på torsdag og det var godt å få en ekstra dag
når det var så lenge siden.
Det første jeg la merke til var at gårdsplassen var full
av stemorsblomster :)
For flere år siden hadde jeg et blomsterbedd ved trappen
der jeg hadde plantet stemor.
Men da vi bygde ny terrasse måtte jeg ta det bort
ettersom trappen ble utvidet.
Tidligere har det kommet opp noen enkelte
blomster her og der, 
men nå var det som et stort bedd i grusen.
Se selv :))





Jeg la steiner rundt det største partiet slik at det ble litt finere, 
men også for å markere for Lilleprinsen og Conis.
Conis prøvde å skvette litt og 
Lilleprinsen ville trampe på de...
Frøkna måtte bli litt vred, men de skjønte hintet da jeg la
rundt steinene!


På fredag våknet vi til strålende sol og nesten skyfri himmel.
Vi var ute hele dagen og jeg fikk ryddet og ordnet 
opp etter en lang vinter.
Masse ugress ble luket bort og et stort steinbedd ble
klargjort for planting neste gang vi kommer :) 

Her er utsikten fra hytta ned mot Kallsjøen.
Og som navnet sier; den ER kald.
Man kan fryse på seg løsunger om man prøver å bade og 
egner seg best til fisking...

Prinsessa har nedtelling til 18 års dag!
Da må det øvelsekjøres :)
Det ble noen runder rundt om i Huså og hun er 
kjempe flink!
Lilleprinsen ville bare kjøre firhjuling med pappa.
Hylte av glede og hele han var bare et stort smil :)

Resten av helgen oppsummerer jeg slik;
Kaffe med gode venner
Godteri & snacks
Filmmys
Fotballkamp
15 stk tilbords på restauranten, pizza & thaimat
Vin med tjejerna
Blomsterplukking
Kaffe & pils i solveggen
Mys med mine kjære
Knipsing av bilder
Burger på vei hjem

Skal tilbake om 2 uker og kjenner at jeg 
lengter allerede.
Da skal alle sommermøblene frem og jeg har bestilt
sol og varme!


Husker dere butikken Restore?
Nå fikk jeg endelig tid til å stikke innom 
å knipse masse bilder.
Åååhh, så mye lekkert hun har...
Innlegg kommer i morgen.
GLED DERE! :)

Ønsker deg ei flott uke!

Klem Milla