14. april 2013

Frøken Milla 2 år...

Hurra!
I dag fyller bloggen 2 år :)
Her er noen bilder fra året som har gått.

 
 
 
 
 
 
 

 
 

Noen høydepunkter dette bloggåret

- Ny jobb :)

- Bloggtreffet hos Vibeke på Bengtgården.
Artig å treffe nye damer med samme interesse.
Det levde jeg lenge på og ga meg masse inspirasjon.

- Ferien i Bulgaria var en velfortjent og herlig
avbrekk i hverdagen.
Deilig med litt sol og varme til en sliten skrott...

- Lillejenta mi fylte 18 år <3
Ikke så liten lenger og snart reiser hun fra mamman sin
og til andre siden av jordkloden.
Skolegang i Australia.

- Utbygging av terrassen på hytta ble endelig igangsatt
og et etterlengtet uterom ble ferdig.

- Dodi ble ønsket velkommen som nytt familiemedlem
Jeg ble"tante" for 2. gang! :)

- Juleverksted hos Vibeke på Bengtgården.
En koselig sammenkomst og kjempe bra tiltak.

- Julefeiring
Julefreden senket seg, familien samlet, god mat
og samvær med de jeg er mest glad i.
Juleforberedelsene gikk litt skeis pga at Lilleprinsen
var mye syk, men vi kom i mål likevel :)

- Bryllup til Maria & Fredrik
Hele helgen på hotell uten barn og feiring av
det flotteste brudepar.

- Åreskutans Hyrcenter
Drømmen ble til virkelighet og 12 nye snøscootere
flyttet inn i nybygd garasje.
Butikken går så det suser og over all forventning!
Er så stolt av min kjære Herr K og svigerfar for
jobben de har gjort.

- Fotokurs
Et etterlengtet og meget lærerikt kurs.
er det virkelig gøy å ta bilder

****
Takk til alle som har tittet innom og til alle
som er mine trofaste følgere.
Uten dere hadde dette vært gørr kjedelig...
Hva har vært ditt høydepunkt det siste året?
Hva har gjort mest inntrykk?

Ønsker deg en herlig søndag :)

 
Klem Milla