22. april 2013

Framsnakking...

Jeg vil starte denne uka med å framsnakke

Ingen blogg har fått meg til å le SÅ mye.
Med sine herlige historier, kvikke replikker og gode ord,
er det virkelig en FRYD å lese.
Man blir rett og slett i riktig godt humør!
Mange ganger går jeg å smiler for meg selv lenge
etterpå når jeg tenker på dagens innlegg.
 
 Men hun kan også være alvorlig.
Trist, sentimental og dønn ærlig.
Det er vel det som gjør at jeg liker denne bloggen så godt. 

 Stilige armbånd lager hun også.
Om du tar kontakt med henne får du sikkert svar
på hvor du kan få kjøpt de. 
 Jeg synes idèen om stativet var genial.
(Jeg har kopiert den og laget meg et lignende)
 
 Så dagens framsnakking og ukas beste tips er denne bloggen.
Når du først har startet å lese, klarer du ikke å slutte.
Og du må ta deg i at du sitter å gapskratter! Rett ut!
Jeg digger Frøken Fryd!
 
(Alle bildene er lånt hos Frøken Fryd)
 

Enjoy!
Klem Milla