28. november 2012

What to wear...?


Å følge med på alt som skjer i den enorme moteverden,
er for meg helt umulig og kanskje ikke det som 
interesserer meg mest for tiden.
Og tid er det jeg har mist av...
Men klær må man ha og hva gjør man ikke for
å være litt effektiv?
Googler rundt til du finner en moteblogger
med samme smak som deg!

Klesskapet mitt er fryktelig kjedelig...
Ikke mye påfyll annet enn en topp her, en topp der og
kanskje en og annen bukse.
Kjoler må du grave veeeldig dypt for å finne.
Men med ny jobb vil man se bra ut og
derfor trenger jeg nye freshe antrekk.
Moten som er in nå passer stilen min kjempe bra.
Litt rocka, men samtidig feminin og litt romantisk.
80 talls klær holder jeg meg langt unna...
De har jeg gått i før og er ikke like entusiastisk som 
datteren i huset :)
Hvor shopper du dine favorittklær?

Her er noe av det jeg fant og som jeg vil dele med dere.








Elsker disse bildene med et helt antrekk.
Hvilket antrekk er din favoritt?

Nå er det kun 2 små dager igjen til helg :))
Ha en koselig kveld!



Klem Milla