2. november 2012

November...


Tenk at det er blitt November allerede...?
Oi,oi som tiden går fort.
Oktober kom og gikk som en rakett.
Hektiske dager og en travel hverdag gjør at
man nesten ikke henger med.
Julepynten er på full vei inn i
butikkene og i dag teller vi 53 dager
igjen til julaften...
Tenk det?!

 Vi har mye på tapeten i hele november
og hver helg er vi opptatt med
diverse aktiviteter.
Det går faktisk slag i slag helt frem til januar...
Snart er nygarasjen innflyttningsklar
for 10 splitter nye snøscootere,
butikk og kontor.
Åreskutans Hyrcenter er snart et faktum.
Herr K gleder seg som en unge
og bookingene strømmer inn :)

Det har vært lite bildeknipsing, interiør,
ommøblering og interiørinnlegg fra meg i det siste.
Dels fordi det har vært så mye annet å bruke tiden på,
dels fordi interessen har vært litt fraværende.
Men jeg lover at det skal bedre seg.
Det har jo kommet så mye nytt og fint overalt
så i helga MÅ jeg på en liten shopperunde.
Vurdere fram og tilbake om jeg skal være hjemme
eller om jeg skal bli med på hytta og ta
shoppingen i Østersund og Jærpen.
Valgets kval...

Uansett; håper du har hatt ei fin uke
og at du får ei herlig, avslappende helg!
Takk for titten, vi sees på mandag :)


Klem Milla