5. november 2012

Shopping in Østersund...


Helgen som var må være den beste på veldig lenge :)
På tur til hytta på fredag stoppet vi i
Åre og spiste på Broken.
Dette er vår stamplass og vi spiser her så ofte vi kan.
Skikkelig god mat og anbefales på det sterkeste!
Lørdag dro vi til Østersund.
Frøkna skulle ha shopping-dag :)

 Det er ikke så ofte nå for tiden, så
gjett om jeg kosa meg?!
Litt som en hysterisk og virrende høne
småsprang jeg mellom alle butikkene! :)
Mange kupp og masse fint
ble med hjem og nå har garderoben
fått seg et velfortjent løft.



Ei stor kurv til juletreet har jeg vært på utkikk etter
ei stund og den fant jeg jammen meg på Mio.

Ellers ble julepynt, lys, krukker, juletrematte,
lysestaker og andre nips napser med hjem.



Søndag var en sløvekosedag og
det ble burger til middag før vi kjørte hjem.
Å på søndager kl 20.00 sitter vi benket foran tv`en...
Da er det nemelig tid for "Solsidan" :)
Trivsel!

Håper du også hadde ei fin helg.
Takk for titten og ha ei toppers uke :)


Klem Milla