12. november 2012

Skybar & Limousine...

Vi har hatt ei annerledes, men kjempe arti helg!
Når man drar på hytta nesten hver eneste helg
skal det ikke mye til for å sprite opp
helgen med nye plasser og folk.
På fredag hadde vi en skikkelig myspys kveld.
Mye bra på tv, god vin og masse godt å spise.
På lørdag ble Lilleprinsen kjørt til Mormor & morfar
og vi dro på avdmiddag/fest med jobben min.
Nydelig 5 retters middag, masse god drikke og flotte,
trivelige kollegaer med følge :)
Etter middagen ble det limousintur til Skybar...selvfølgelig...
Min favorittplass :)
Søndagmorgen var derimot ikke fullt så trivelig...
Når man sjelden er ute på festligheter og drikker mer
enn to glass vin, våkner man opp og ønsker at man
aldri hadde drukket annet enn vann...
Og tenker at "nå skal jeg ikke drikke på ett år"
Ja right... Neste gang blir allerede neste helg!
Og nå går det slag i slag helt til jul.
Men søndagen ble fin likevell.
Middag til mamma før vi dro på
sesongens siste hjemmekamp.
Ikke helt den beste kampen og tap ble det også,
men Lilleprinsen syntes det var stort.
Han kosa seg med popcorn og klappet i hendene :)
Helgen ble avsluttet med en episode av "Solsidan".


Grugleder meg allerede til neste helg.
Men jeg tror det kommer til å bli hysterisk morsomt!
Hva det er jeg skal, får du vite etter  helgen.
Hysj, det er hemmelig...

Ha ei strålende uke og
en finfin mandag :)


Klem Milla