13. oktober 2011

Strikking og innekos....

Nå begynner det å bli riktig surt og kaldt ute.
Derfor er det ekstra godt og sitte inne i varmen og høre regnet plaske og vinden suse utenfor.
Jeg har tatt frem strikkingen igjen og målet er et lappeteppe.


Fargene skal gå i kremhvit, grønn, brun og lys rosa. Innimellom alle strikkelappene
vil jeg sy inn noen lapper i stoff.


F.eks vil en lapp være av en gammel blondegardin og en av en gammel duk.
Nå har jeg strikket 8 lapper... mange igjen!


Men jeg gleder meg til det blir ferdig :)
Kanskje det blir en pute også?


Har også påbegynt et annet prosjekt.
Prosjekt Rislampe!
Kom over en super blogg der ei hadde forvandlet en kjedelig hvit rislampe til 
en utrolig stilig kreasjon.


Gled deg! Bilder kommer snart.
Ønsker alle en riktig fin dag :)


Klem Milla