31. oktober 2011

HALLOWEEN.....

 
I dag er det Halloween :)
Synes det er så arti når ungene kler seg ut og vandrer 
spent rundt til alle hus i håp om 
å få noe godt i bøtten sin.
Regner med at ringeklokken vil ule hele kvelden...
Skal på butikken og kjøpe inn masse godt snart, 
både godteri og frukt.

Heldigvis er det lite knep og ugang på ungene.
Men stakkars de som får egg på huset sitt.... Griseri!
Det har aldri mine fått lov til, bare ringe på og 
stikke av eller gnikking av 
isopor på vinduet :)
 
 
Nå er det litt trist at mine barn har blitt så store.... 
Eller for liten...
Gleder meg til Lilleprinsen blir stor nok til å gå. 
Mora synes kanskje det er morsomst av alle :))
 
 
Men i kveld skal vi grøsse og kose oss inne med bare levende lys.
Masse godteri og en ordentlig skrekkfilm.
Tror kanskje det blir Motorsagmasakeren.... Hooooo!
Da vet jeg hvertfall om en som blir litt rynkete i nærvene :)
 
Ellers går alt bare fint med oss.
Har heldigvis blitt frisk fra influensa og feber 
og håper det holder seg slik...leeeenge...
Lykke ble det forrige dagen da Lilleprinsen klart og 
tydelig sa "Mamma" til meg :)
Da smeltet mammahjertet fullstendig og en tåre kom i øyekroken.
Det er like magisk hver gang og jeg er så heldig å 
ha fått opplevd det 4 ganger :)
 
Ønsker alle en riktig skummel kveld
& don`t let the big bugs bite you!!



Klem Milla