15. oktober 2011

ROSA SLØYFE....

Hvert år støtter jeg Rosa-sløyfe aksjonen. Det har jeg gjort i mange år og det er min hjertesak.
Synes det er helt forferdelig at så mange som 300 kvinner får brystkreft i Norge hvert år.
Heldigvis er prognosen for å bli frisk ganske høy.
 
 
Man trenger forøvrig ikke kjøpe en sløyfe, men man kan gi sin støtte
ved å kjøpe et produkt
som igjen gir en del til aksjonen.
 
 
Det finnes så mange fine produkter å kjøpe, spesielt smykker.
Min favoritt er smykkene til Ko-ko-no.
Deres nye kolleksjon er bare helt nydelig.
 
 
I år støttet jeg ved å kjøpe en kjempe søt blomsterkreasjon fra Mester Grønn.
Den ble så fin på stuebordet :)

 
Og en sløyfe selfølgelig :)
Flaskene og stativet kan selvfølgelig brukes senere.
Smart! ;)
Gi din støtte! Det gjør jeg :)

I dag har vi vært på "Toilldag" i byen. Det ble med noen godbiter hjem :)
Ønsker alle ei fortsatt finfin helg!

Klem Milla