30. september 2011

Pip Studio & Green Gate....


Kan man egentlig få nok av disse servisene?
Jeg er helt hekta og synes nesten de blir bare finere og finere...
Men så har jeg jo helt dilla på serviser.
Spesielt små mugger.
Det er det første jeg ser etter når jeg er på loppis eller butikk.
Ingenting er så søtt som en liten melkemugge på kaffebordet.
Å jeg har flere venner som vil 
ha melk i kaffen så brukt blir de.
Har begynt å fått en liten samling, men kan man egentlig ha for mange?
 Jeg har endelig bestemt meg for hva jeg skal 
ha av serviset Room Seven.
Det var ganske vanskelig...
Det er kanskje litt crazy å bestille alt?
 
Det blir faktisk godt over 3000,-
Men...... Så er det jo så lekkert...!
Får tenke litt på det der :)
 
Nå venter jeg bare på at Storeprinsene kommer hjem slik 
at det blir ordentlig fredagsmys.
Det blir vel litt ekstra godt på bordet ettersom det er bare de 
og meg i kveld. 
Må passe på å kose seg vettu.. :)
Det er et ruskevær uten like ute og veldig kaldt og vått.
Men med masse levende lys, pledd, kakao og godteri 
får vi vel det koselig.
Men må si at jeg er meget lei av regn nå ja...
 
Ønsker alle en riktig koselig helg.
 
Takk for at akkurat DU stakk innom og leste på bloggen min ;)
 
Håper du kommer tilbake!
Tuddelu... :)

Klem Milla