27. september 2011

I`m in love.....

..... i dette serviset!
Må ha, bare MÅ ha :)
 
 
Jeg har lenge vært forelsket i Pip Studio og ønsker meg fortsatt mer av det. 
Men dette ble jeg helt fortapt i...

 
Se på fløtemuggen.. Aldeles nydelig... 
Og det kommer fra en som er litt hekta på mugger :)
 
 
Jeg må nok rydde plass i vitrineskapet, for dette skal jeg ha!

 
Eneste problemet er at jeg vet ikke hvor jeg kan få kjøpt det eller hva det heter....
Er det noen som kan hjelpe meg?

 
Hun jeg har lånt bildene av la ikke ut navn og jeg får heller ikke svar 
av henne hvor jeg kan få kjøpt det....

 
Må være søteste kaffekannen jeg har sett på lenge :)
 
Her har det regnet i ett strekk i evigheter kjennes det som, så vi må fortsette å kose oss inne i høstværet.
Nyt høsten og mørket og tenn masse lys :)


Klem Milla