13. mars 2013

Fotokurs...

I januar var jeg på fotokurs.
Et etterlengtet kurs som jeg sårt trengte for å lære mer.
Ikke rart at jeg har slitt med å ta bra og fine bilder...
Alle innstillingene på kameraet mitt var feil.
Og da mener jeg ALLE!
Jeg har blandet mellom lukker og blender,
Iso og balanse og alle andre ting som jeg ikke har lært
meg navnet på enda :)
Men med babysteps og en god lærer på kurset fikk
jeg lært masse.
Min største fiende har vært lyset.
Og da skjønner dere at jeg har slitt litt i vinter...
Neste kurs blir etter påsken og jeg gleder meg til nytt faglig påfyll!
 
Etter kurset dro jeg og en venninne på Fairytale Cafè.
Der er det litt mørkt og ganske vanskelig lys.
Her er resultatet av litt knipsing med nye kunnskaper.
Du ser at det ble bedre??
Hihihi.... Fortsettelser følger :)
 


 
Her er det 12 minus og strålende sol i dag.
Vi teller 9 dager igjen til påske
og jeg håper du har en bra dag :)




Klem Milla