18. oktober 2012

"Toilldag"...


På lørdag var det atter igjen "toilldag" i
Trondheim sentrum.
Lenge siden jeg har vært på det, så
det var riktig trivelig å dra til byen.
Selvfølgelig var det Kremmerhuset som sto
som første butikk på listen.
Der fant jeg noen skatter som ble med hjem.

To nydelige lysestaker i sink
Ei stor svart sinkbøtte/potte
Mintgrønn duk
og
Stor glassvase med håndtak
Og dette til den nette sum av 139,-
Fornøyd! :)


Hos Blomster i Byhaven ble denne lille
finingen kjøpt, inkl "buret".
Det er en minihusfred med små hvite bær
av noe slag.
Fant ikke en fin potte som passet, så jeg tok rosa
hobbytape rundt hele plastikkpotten.
Så satte jeg den i en liten, nesten flat lysholder i glass.


Og man forlater ikke "toilldagen" uten
å kjøpe litt klær.... :)
Nå kan jeg være litt fresh og fin på jobb!

Ha en herlig torsdag...
I morgen er det helg!

Klem Milla