17. oktober 2012

Ønskeliste hviit.no...



 Happy Lights er øverst på ønskelisten.
Min favoritt er "Winter".
Problemet er at de er utsolgt over alt.
Skikkelig tålmodighetsprøve for disse
vil jeg bare ha! :)



 Bohem ball lamp er bare så kul!
2 stk på ønskelisten og disse skal henge på
soverommet.
Det er mitt neste prosjekt hjemme og
planleggingen er i full gang...




Dilla på puter sa du?!!
Synes disse er så tøffe.
Herr K sa; bare bestill!
da jeg viste han dem :)
Dèt er jammen meg ikke ofte.. Hihi..
Så en av hver skal bestilles til
nysofaen på hytta.
Problemet er at jeg klarer ikke å bestemme
meg for hvilken sofa vi skal ha.
Har gått bort fra 3 + 2 og en pall.
Vi er så mange og har ofte mye besøk,
så da er en stor sofa et "must".
 Jeg har kikket på mange forskjellige
hjørnesofaer, men blir ikke helt fornøyd.
Var innom Ikea for en stund siden og tok
sofaen Karlstad i nærmere øyesyn.
Med trekket Korndal mørk grå og stålføtter,
var den faktisk veldig fin.
Men jeg har litt tid på meg til å gruble,
først må jo hele hytta gjennomgå
en real makeover....
Starter neste helg og det GLEDES! :)

Ønsker deg en happy onsdag
og
takk for titten!


Klem Milla