18. november 2011

Kjøkken...

Nå er det på tide å vise litt av kjøkkenet mitt.
Det er ikke store greiene, men der tilbringer jeg endel 
tid for å si det sånn...
I går begynte jeg og rydde i skuffer og skap.
Det er ikke måte på hvor mye rart man samler på seg 
og jeg fikk kastet en god del.
Spesielt i redskapsskuffen.... 
Den var overfylt og man fant ingenting når man skulle ha noe.
Har lenge tenkt på å kjøpe skuffedelere på Ikea, 
men det har jeg så klart glemt hver gang jeg har vært der!
Men jeg fant en midlertidig løsning og det ble 
endelig litt ordning i skuffen.
 
 
 
Det passer seg kanskje ikke med hvitveis nå, men jeg synes de er så søte og
de får stå til julen kommer :)
 
 
Det er så vanskelig å pynte på kjøkkenet synes jeg.
Vil ikke ha for mye stående frem, men samtidlig
er det litt trist når det er tomt også.
Jeg rett og slett hater at diverse maskiner står fremme.
Det er greit med kaffemaskinen,
men alt annet er puttet inn i skap og gjemt.
 
 
 
Et lite sinkhus ble med hjem en dag.
Det passet bra på kjøkkenbenken.
 
 
Jeg bare elsker koppestativet mitt!!
Synes det er så dekorativt og lekkert... :)
Beklageligvis var det ganske tomt når jeg tok bildene.
Ønsker meg flere kopper av Pip og venter fortsatt 
på serviset fra Room Seven.
Det skal få hedersplassen!
 
 
Bakeskuffen fikk også en ryddings.
Nå har jeg full oversikt over hva jeg har og hva 
jeg trenger til årets julebakst.
Herlig!
 
Nå skal jeg sette meg i go`kroken med en kopp kaffe og 
nyeste utgaven av Interiør Magasinet :))
Lilleprinsen sover ute i vognen og håper han gjør det 
leeeenge for nå er det mammatid!
 
I kveld er det julebord med barseldamene.
Åååh som jeg gleder meg:)
 
Ønsker alle en riktig koselig fredagskveld.
Tuddelu!
 
Klem Milla