6. mai 2011

Jeg fant, jeg fant.....

..... En vakker skjortehenger. Den sto bare der og ventet 
på at jeg skulle hente den!
Nå har den fått hedersplassen på badet og jeg er kjempe fornøyd :)


Dagene rusler og går og flere småting har kommet på plass.
Jeg har stort sett fått malt ferdig alt jeg skulle, 
men desverre har vinduene måttet vente.
Mitt neste prosjekt er sengeteppe. 
Har i en lengre tid letet butikker og nettet rundt, men uten hell.
Så et stort og fluffy sengeteppe skal jeg begynne 
å sy på i neste uke.

Lilleprinsen vokser og trives. 
På 18 dager har han lagt på seg 1,2 kg!
2 små søte tenner titter frem og praten går i ett :) 
Fortsetter det i dette tempoet , går han vel til sommerferien!
Hver onsdag treffes vi i barselgruppa og det er så koselig. 
Arti å se utviklingen til alle babyene.
Vi er 11 stk og skravler og koser oss. 
Det er ukas høydepunkt.

I helga får vi besøk av gode venner fra Sverige. 
Det er lenge siden sist vi møttes, så jeg gleder meg masse. 
God mat og vin skal nytes og kanskje mor selv 
blir på en liten snurr!!

Ønsker alle ei fin helg og velkommen tilbake.

Klem Milla