16. mai 2011

Hurra for 17. Mai....



Vi gleder oss masse og håper på finvær og sol. 
Det er meldt regn, men nå titter solen frem, så vi krysser fingrene.
Sølv og sko er pusset, skjorter og flagg er strøket, 
så nå kan dagen bare komme.
Lilleprinsen skal også ha bunad :) 
Han blir såå fin!
Først skal vi se på Sander i barnetoget 
(Sara & Martin skal ikke gå i tog... det er barnslig!)
Så blir det lunsj før det braker løs med borgertog. 
Det er høydepunktet på hele dagen.
I år er ett av mine søskenbarn russ, så russetoget må vi også se.
Deretter går turen hjem til min kjære mamma 
hvor vi skal spise middag.

Jeg fant denne kaken og tenkte jeg skulle 
prøve meg på den i kveld.


                               
Ellers går hverdagen sin vandte gang her hjemme.
Lilleprinsen holder på å får sin 3. tann, Sara er strålende fornøyd over at hun ikke komme opp i muntlig eller skriftlig eksamen, Martin er like forelsket og Sander leser og leser krigshistorie :)
Min kjære K har stått på som bare det på jobb og er 
litt sliten for tiden. 
Flinke mannen min.

I går feiret vi bursdagen til mamma og søsteren min. 
Hele familien var samlet. 
Til og med tanten og søskenbarnet mitt som bor i Oslo. 
Det var lenge siden vi møttes, så det var kjempe koselig :)

Ønsker alle en riktig fin 17. mai!

Klem Milla