1. mai 2011

Tilbake....

...fra påskeferie :)
Har hatt noen hektiske dager i uken som har vært 
så bloggen måtte vente.
Vi hadde noen herlige dager på hytta og kosa oss i stekende sol. Synd det var så lite snø.
Lilleprinsen fikk en tann i påska. 
Så nå har han to små tenner som vises når han smiler :)


Jeg hadde planlagt noen loppisrunder, men til min 
store fortvilelse var alle stengt! 
Typisk!
Men jeg hadde flaks likevell... :)
Jeg gikk på oppdagelsesferd i min kjære svigerfars uthus 
og gjett hva jeg fant?
6 flotte, gamle vinduer, 2 retro bord, en stol, en kjempe flott gammel stressless, en gammel lampe og gamle hagemøbler. 
Hurra!
Kastet meg over vinduene med en gang og nå står de klare for å henges opp. Mangler bare litt hønsenetting.


Flere bilder kommer når de er helt ferdige og fått tildelt sin plass :)
Den gamle stresslessen får jeg et prisoverslag på 
omtrekking i neste uke, så det blir spennende. 
Håper det blir en overkommelig pris. 
Det meste av mine fine funn ble igjen på hytta så disse må jeg 
vente med i 2 lange uker...
Var innom min favorittbutikk i Järpen og fant så klart noen småting. Kjøpte bl.a en nydelig liten mugge og et stort hvitt hjerte.

Da jeg kom hjem boblet kreativiteten nesten over og i hele uka har kjøkkenet sett ut som et hobbyrom.
Jeg har malt et gammelt speil, laget kjempefine rammer for øredobber, malt mange gamle rammer og hyller, lysestaker har fått ny look, spraymalt en stor lykt + masse mer. 
Jeg har rett og slett storkosa meg!


Og mer vil det bli i ukene som kommer.

I dag har jeg vært på shopping og cafébesøk i Trondhjem by med søsteren min. Koselig :)

Til neste gang.... Tuddelu!


Klem Milla