2. mai 2013

Kom Mai, du skjønne milde...

"Kom mai, du skjønne milde,
gjør skogen atter grønn,
og la ved bekk og kilde
fiolen blomstre skjønn!
Hvor jeg dog gjerne
at jeg deg så.
Akk kjære mai, hvor gjerne
gad jeg i marken gå!"
 


 
1. mai ble tilbringt i fjæra med beste barselgjengen
etterfulgt av familiemiddag hos mamma.
Mai er den beste måneden og vi har mange fine
dager å glede oss til.
Søsteren min, mamma og Herr K
har bursdag.
17. Mai med tog, flagg og masse is.
Himmelspretten og pinse :)
 
Ellers er prinsessa i full gang med russefeiring,
prinsene er opptatt med eksamen,
lilleprinsen er hekta på sykling
og jeg nyter hverdagen.
Nyter lyset, sola og energien som
kommer trallende tilbake.
Har så vidt begynt å fixe på terrassen,
men har ikke plantet noe enda.
Litt tidlig da det er kaldt om natten.
Bildene er fra Mai i fjor.
Jeg lengter...
 
Ha en finfin dag og nyt!
 
Klem Milla