6. mai 2013

Energien på topp...

Hei på deg!
Her bobles det nesten over med energi
etter ei lang og deilig helg.
Utrolig hva en ekstra fridag kan gjøre med form og humør.
Jeg og lilleprinsen har bare kosa oss hjemme.
Alle de andre har vært fullt opptatt på hvert sitt hold.
Russen i huset har vi knapt sett, kun vært innom og sovet litt...
(Men det må sies at hun har jobbet litt også,
ikke bare vært på party)

Terrassen er ryddet, vasket og klar for sommer!
Nå venter jeg bare på sol og varme slik at jeg
kan begynne å plante blomster.
Juuhuu! som det gledes :)
I mellomtiden får jeg trøste meg med nydelige roser
på kjøkkenbordet.



Jeg krysser fingrene for at vi får bedre
 vær i sommer enn i fjor.
Den var rett og slett stusselig...

Er du ferdig med ditt uterom?


Snart er det helg igjen, kun to små dager igjen!
Takk for titten :)


Klem Milla