18. desember 2012

Vinneren er...

Giveawayen er avsluttet.
Ikke mange ville være med i trekningen,
men jeg ble veldig glad for de to kommentarene jeg fikk :)

Å vinneren ble
MARATONJENTA

Send adressen din til
så kommer en fin gave i posten om noen dager :)


Skal jammen meg si at telleren har fått fart på seg!
Var visst en magisk grense som måtte passeres ved 10 000,
for nå har jeg hatt over 11 000 besøkende :)
Hurra!

Ellers har de siste dagene og helgen bare susa avsted.
Vi feiret Lilleprinsen på lørdag
og på kvelden bar det i vei på julebord med jobben min.
Hadde det kjempe artig og maten var nydelig.
I går ble hele huset pyntet til jul.
Lilla ble byttet ut med rødt og nissene fikk komme frem.
Nå mangler vi bare treet.
Det skal pyntes på fredagskvelden når alle ungene
er i hus og julefreden har senket seg. 
Nå står en hektisk uke foran meg, men
da blir det ekstra godt å ta 2 ukers juleferie på fredag!

Ha en finfin tirsdag :) 


Klem Milla