5. desember 2012

Happy Lights in the house...

Husker dere for evigheter siden at jeg 
kjøpte meg Happy Lights?
Jeg bestilte dem hos Cornelias Hus som hadde dem på lager.
Var bare å hente i butikk dagen etter.
Haha.. DET hadde de ikke...
Jeg ventet i nesten 2 mnd. 
Når de endelig fikk en leveringen til butikken, 
kom bare halve leveransen og så klart 
ikke "Winter" som jeg skulle ha.
Så jeg kjøpte en annen type isteden.
Orket rett og slett ikke vente lenger.
Kanskje kommer de om 3 uker,
kanskje måtte jeg vente til etter jul...
Jeg har vært ganske irritert på Cornelias Hus pga
manglende info og ikke fått svar pr mailer.
Men nå har det endelig løst seg og jeg fikk veldig bra
service av trivelige damer i butikken på lørdag.
Nå er jeg glad og fornøyd :)



I kveld skal jeg på juleverksted til snille Vibeke på Bengtgården.
Det kommer til å bli kjempe trivelig og
jeg får ikke sagt det nok;
GLEDER meg! :)

Ha en trivelig kveld du også!


Klem Milla