13. juli 2012

Doce Vika...

Ikke langt fra der jeg bor finnes en koselig liten butikk 
med fokus på økologiske og gourmet matvarer.
Slike små spesialbutikker har vi for få av og
derfor må vi støtte opp og handle der så ofte vi kan.
I hyllene finner du mat fra hele verden.
De har sertifiserte økologiske produkter, fairtrade,
spesialimport og nisjeprodukter.
Hos Doce Vika finner du et matvareutvalg 
som skiller seg ut.
Du får inspirasjon til å lage bedre og annerledes 
mat til familie og venner.

Jeg var innom i dag og kjøpte meg te fra Pukka.
Det er en økologisk te med rose, hibiscus og søt vanilje.
Kjempe god!

"Føl deg som en gudinne med denne balanserende teen laget for å styrke kvinners helse. 
Shatavari er en berømt ayurvedisk urt. 
Navnet betyr "hun som kan ha 100 menn" eller "kurerer 100 sykdommer". 
Styrkende og velgjørende i en harmonisk og forførende blanding av understøttende urter. 
Inneholder kamille, shatavari (aspargesrot), hibiskusblomst, rose, lakrisrot og vanilje. 
100% økologisk og naturlig koffeinfri te"

Neste gang skal det handles litt sushi ingredienser,
grov sennep og Efferve Lemonade.

Doce Vika har blogg, nettbutikk og
finnes også på facebook.

  

Om du bor i nærheten anbefaler jeg at du tar turen innom.

Nå er det bare 3 dager til vi reiser og
det har begynt å krible i magen.
Gleder meg som en unge!
Først skal vi bare gjøre unna denne helgen
og håper vi får litt glimt av sol mens vi venter.. :)

Ønsker deg ei trivelig helg!

Klem Milla