29. mai 2012

Pinse og bursdagsfeiring...

... Vi hadde ei helt fantastisk pinse på hytta til mamma!
Strålende sol, bading, grilling, vin, pinsebål,
soling, god mat, godteri, kos og Melodi Grand Prix.
Det føltes som om det var midt i juli med den varmen vi hadde.
Jeg kunne endelig få litt sol på den "skummamelkhvite" huden min
og det var HERLIG!
Lilleprinsen kosa seg i sjøkanten og brydde seg
lite om at vannet var ganske kaldt.

På lørdag kveld tente vi et stort pinsebål og satt i fjæra.
Tradisjonens tro var det vin og øl på de voksne og brus, godteri og
potetgull på barna.
Det er lenge siden været har vært så bra at vi kunne 
sitte lenge uten at det ble kaldt eller at det regnet.

Men jeg ville ikke sitte like lenge som de andre.
For på tv var det Grand Prix og jeg måtte bare følge med.
Hadde ingen tro på Norges bidrag desverre, men heiet heller på Sverige...
Shame on me! Å jaggu vant de hele greia :))

Nå lengter jeg til sankthans. Håper på like fint vær og at hele
familien blir samlet på hytta igjen :)

To bursdager skal det feires denne uka her.
Mellomste prinsen fyller 13 år på fredag!
Tenåringen :)
Tenk at da har jeg 3 tenåringer i hus! Jøye meg...
Og min kjære Herr K fyller år på torsdag.
Alder trenger ikke nevnes... Han er bare ungdommen! :)

Så på søndag blir det fullt hus og stormende jubel for bursdagsbarna.
Gleder meg og har allerede begynt å bake.

Som du sikkert har sett er det ingen bilder på innlegget i dag.
Herr K er bortreist på jobb og tok med seg Mac'en... Typisk!
Så her sitter jeg med et stappfullt kamera med flotte bilder fra hele helgen.
Men så fort han kommer hjem får det bli et bildeinnlegg.
Gled deg ;)

Håper du har en fin dag og takk for titten!



Klem Milla