7. mai 2012

Konfirmasjon...

Martin
 

 
05.05.12

 --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- * --- 
 Kun timer igjen og konfirmanten er meeeget spent :)





 Mange flotte og veldig gode kaker




 Åpning av gaver

                                      
Mine 4 vakre barn
Martin, Filip, Sander & Sara
 
2 av Prinsene mine
 





             
Det var en utrolig spent konfirmant som ble vekt 
ganske tidlig på lørdag. 
Så spent at det var vanskelig å få ned 
frokosten og hoppe i dusjen.
Men tilslutt ble han ferdig og gjett om jeg har den kjekkeste 
gutten i HELE Trondheim, faktisk i hele Norge!  
Det var en veldig flott seremoni i Olavshallen i regi av
Humanetisk Forbund.
60 flotte ungdommer ble konfirmert samtidlig som Martin, 
1500 tilsammen fordelt på 2 dager i Trondheim.
Åse Kleveland holdt en fin tale for konfirmantene og 
de fikk overrekt konfirmasjonsbeviset.
Etter seremonien ble det tatt bilder av alle konfirmantene.
Så dro vi til festlokalet.
Resten av familiene kom og middagen ble servert.
Mor sjøl var en smule nervøs pga talen, 
men den gikk over all forventning.
Jeg greide faktisk å komme meg gjennom den 
uten altfor mange hikst og tårer :)
Så gikk det slag i slag med kaffe og kaker, mingling og småprat.
Konfirmanten åpnet gavene og ble meeeget fornøyd.
Det ble en kjempe fin dag, alle glade og fornøyde
og jeg er så stolt over min flotte konfirmant
(og meg selv)
Alle forberedelser og innkjøp, pynting og fixing har jeg gjort selv.
Fikk god hjelp av 3 supre venner med mat og servering og
snille familiemedlemmer bakte noen av kakene.
På kvelden da vi kom hjem var jeg så utslitt at jeg segnet om i sofaen, men jeg rakk å gi meg en klapp på skulderen
og takke høyere makter om at det er 2 år til neste gang :)
Men det var verd det. 
Verd å se gutten min stråle,
å få en god klem og et "tusen takk Mamma"

Verdens beste Martin, jeg er så glad i deg.
Gratulerer med dagen!

I dag skal vi ha restekakefest med gode venner :)
Ha en finfin mandag og ei god uke.

Klem Milla