12. juni 2014

Ygg&lyng

 

 
 
 
Favoritter fra Ygg&Lyng !
 
Jeg har forelsket meg helt i collagen.
Den består av 20 stk fotografier i ubestrøket papir i A4.
Bestilte den i går, så nå er den på tur hjem til meg :)
Den skal opp på veggen i hytta.
Kommer til å passe perfekt der!
Hvis du også vil ha, jeg bestilte den HER
 
Hva synes du om sparken benk?
Jeg digger den !
Artig og nostalgisk og
den hadde også blitt bra på hytta, men... sukk...
den prisen... :(
Får kanskje bare digge den på avstand en stund til...
Puffene er kjempe artige og det samme er putetrekket "mø"
 
Ygg&Lyng er et stolt norsk møbeldesign som er
designet og produsert for å vare.
Tidløse møbler med materialvalg av høy kvalitet.
Gå inn HER for å se mer hva de har å by på.
 
I morgen er det endelig  f e r i e !!
Whoop! Whoop!
Og da er det kun 4 små dager igjen til
vi reiser til Spania.
Oi, oi som det gledes :)
 
Ønsker deg en finfin torsdag !

Klem Milla